top of page
Search
  • Writer's picturegholam ali

ربات نینجاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟


نینجاگرام : بهترین و محبوبترین ترین ربات برای افزایش فالوور اینستاگرام می باشد. این ربات فوق العاده اکثریت کارهای مورد نیاز شما اعم از: فالو کردن، آنفالو کردن افراد، کامنت گذاشتن و لایک کردن هوشمند پست ها را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد که باعث صرفه جویی در وقت شما به صورت چشم گیری خواهد شد و همچنین باعث جذب فالوور واقعی برای اکانت اینستاگرام شما خواهد شد.


نینجاگرام هم اکنون بیش از ۱ میلیون کاربر دارد که باعث شده این ربات به محبوبترین ربات بین تمامی ربات های موجود تبدیل شود، با follower گیری واقعی و همچنین لایک گیری فوق العاده پست هاتون توسط این ربات دیگه دغدغه ای براتون نمیمونه و میتونین با خیالی آسوده به کارهای دیگتون برسید در حالی که این ربات همزمان به صورت کاملا اتوماتیک در حال کردن است.


افزایش فالوور واقعی رایگان با برنامه نینجاگرام به آسون ترین روش ممکن امکان پذیر است.

با ربات Ninjagram دیگه هیچ نیازی به خرید follower و لایک ندارید!!

دانلود نینجاگرام برای کامپیوتر

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام امروزه در عصری زندگی میکنیم که فضای مجازی هم نشین زندگی مردم شده است. با گسترش روز افزون فضای مجازی و بوجود آمدن شبکه های اجتماعی اکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت کره زمین ازاین شبکه های اجتماعی استفاده میکنند که در این بین نرم افزار اینستاگرام که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته بیش از ۶۰ درصد جمعیت کشور را جذب خود کند به طوری که هر فرد روزانه بیش از ۳ ساعت (میانگین) زمان خود را صرف گشت و گذار در این شبکه میکند. امروز به به شما روشی رو معرفی میکنیم که دیگر نیازی به صرف ساعتها زمان ارزشمندخود برای این نرم افزار نباشید.





شما با این ربات افزایش فالوور اینستاگرام فوق العاده پیشرفته میتوانید بصورت خودکار فالو کنید، لایک کنید، کامنت بزارید و بصورت کاملا واقعی دنبال کننده های خودتون رو افزایش بدید.


نرم افزار افزایش بازدید تلگرام که هم اکنون شاهده آن هستید به صورت کاملا اختصاصی توسط وب سایت رکس وب تهیه شده و تها نماینده فروش رسمی این نرم افزار ما میباشیم. جت سین : افزایش بازدید تلگرام که شما در این برنامه با استفاده از متود های مختلفی که در برنامه قرار داده شده قادر خواهید بود تا با سرعت بسیار بالا برای پست های کانال تلگرام خود بازدید یا همان بازدید ارسال کنید، شما در این نرم افزار قادر خواهید بود تا بصورت آنی و لحظه ای تعداد بازدید هایی که برای پست شما ارسال شده را مشاهده نمایید.


یکی از ویژگی های محبوب این نرم افزار ارسال بازدید به تعداد بی نهایت (نامحدود) به پست مورد نظر خودتون هست. اپلیکیشن Telegram که محبوب ترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن در ایران هست با بیش از ۴۰ میلیون عضو تنها در کشور ایران به بزرگترین شبکه اجتماعی تبدیل شده که محلی برای بروز بودن و باخبر از از اخبار نیز میباشد.


حدود ۴ سال است که از تاسیس و رونمایی شبکه اجتماعی تلگرام میگذرد و در این ۴ سال اتفاقات زیادی برای این شبکه اجتماعی و دیگر شبکات اجتماعی در سطح جهان افتاده، اما امروز بیش از هر روز دیگر تعداد اعضای ایرانی تلگرام رو به افزایش است، بر اساس آخرین آمار منتشر شده بیش از ۵۸۷ هزار کانال فارسی زبان در تلگرام ساخته شده که روزانه بیش از ۳ میلیون مطلب در آنها منتشر میشود اما در این بین افرادی نیز هستند که بدنبال تاسیس کانالی جدید و یافتن راه های برای افزایش ممبر کانال تلگرام خود هستند امروز سایت رکس وب این آموزش فوق العاده رو برای شما قرار داده.


منبع : https://rexweb.info

10 views0 comments

Recent Posts

See All

معرفی جاهای دیدنی مازندران با عکس

معرفی مکان های بکر استان مازندران با تصویر جاهای دیدنی مازندران برای مسافرت کجاست؟ وب سایت توریست ایرانی با انجام تحقیق در مورد جاهای دیدنی مازندران و جاذبه های طبیعت گردی مازندران، زیباترین مکان های

bottom of page